26
REGISTRES DU BUREAU
[i57a]
glement, ilz se retirent aux Sieurs establiz par Sad. Majesté en leur Chambre en l'Hostel de laVille'1'.
«Faict à Paris, le xxime Septembre ii vc lxxii.h Signé : "Pinartn.
LVI.— Pour l* livres de rente.
22 septembre 1572. (Fol. 20 v°.)
De par le Roy,
Trés chers et bien aînez,
"Nous avons fait expedier noz Lettres de procura­tion pour vous vendre et alliener la somme de cin­quante mil livres tournois de rente, asscavoir xxvm livres sur la recepte generalle de nos Finances esta­blie en ceste ville de Paris, et aultres xxvm livres sur la recepte generalle de nosd. Finances establie à Rouen, aux charges et ainsy qu'il est porté par lad. procuration; pour accepter et recevoir laquelle vente et constitution, nous voullons ct vous mandons que vous ayez à convocquer et assembler le Conseil de l'Hostel de Ville, et faire ouverture de vostre Bu­reau , tenant la main qu'il soit promptement vacqué
à lad. constitution et que le contract en soit passé incontinant, à ce que les deniers que nous en atten­dons se puissent bientost recepvoir, comme il est ne­cessaire pour le bien de noz affaires : en quoy fai­sant vous ferez chose qui nous sera fort agreable.
"Escript en nostre chasteau du Louvre, en ceste ville de Paris, le xxurae jour de Septembre m vclxxii." Signé: "CHARLES".
Et plus bas : "Pinart".
Suyvant laquelle missive de Sad. Majesté, a esté faitte en icelle Ville l'Assemblée qui ensuict.
LVII. — Idem. [Assemblée pour les l™ livres de rente.]
24 septembre 1572. (Fol. 21 r°.)
Du mercredy xxim
de Cressé,)
Conseillers.
En Assemblée le jour d'huy faitte, au Bureau de l'Hostel de la Ville de Paris, de M" les Prevost des Marchans, Eschevins et Conseillers de lad. Ville, pour adviser sur les Lettres patentes du Roy, pour raison de la somme de six cens mil livres que ledict Seigneur demande à lad. Ville à constitution de rente sur ses receptes generalles de Paris et Rouen; sont comparuz
Messieurs :
le president Le Charron, Prevost des Marchans;
Le Clerc,
Aubry,
En laquelle Assemblée, et après lecture faitte de la procuration du Roy pour faire l'acte desd, cin­quante mil livres tournois de rente, en datte du xiiii0 jour de Septembre, el Lettres missives de Sad. Majesté du xxiimo dudict mois'2';
A esté conclud, advisé et deliberé que remons­trances trés humbles seroient faittes à Sad. Majesté des grands et notables deniers que laditte Ville luy a fourniz en ses urgens affaires, et que encores à present il y a plusieurs partiz et assignations sur l'Hostel de Ville, qui ne sont encores rempliz; et que, pour ses causes et autres, il plaise à Sad. Ma­jesté decharger laditte Ville du fournissement desd. vic m. livres.
Laquelle remonstrance auroit esté faitte à Sad. Majesté cpii auroit décleré que : au moien de ses ur­gens affaires, il lui estoit besoing trouver laditte somme.
Lescalopier, de Bragelongne,
President Hennequin,
President Luillier,
Guiot,
Le Lievre,
de Paluau,
Sanguyn,
Eschevins;
Conseillers;
O Pour les noms des commissaires et les altribulions de cette commission spéciale, créée le 29 août, voir ci-dessus art. XXXV el suivants.
'-) Des deux instruments ici visés, le second seul Ggure au Registre; voir l'article précédent.